fredag, juli 13, 2007

Det finns två saker som stör mig just nu, den ena är pojken som sover på min soffa. Det är en vacker liten pojke med vackra bruna ögon, han är trevlig o hjälpsam. Nåja, problemet är - Blir man någonsin av med honom?! haha :) Nu har han iaf bokat tåg, kanske kan få prata med Pelle utan att något ord som förknippas med Poker kommer upp i varje mening, det är inte troligt men man kan alltid hoppas. Nej det har varit trevligt att ha denna vackra pojke på besök. Men inte kan man titta åt sidan lite tankfullt som jag brukar göra utan o möta dessa bruna ögon som det är just nu, han måste tro att jag är kär i honom som jag tittar :D Men det är jag inte, det han jag som jag faktiskt är kär i som är den andra saken jag stör mig på. När vi bråkade i förra veckan (ja det händer att vi bråkar) så sa han några saker som verkligen sårade mig. I den stunden så letade han efter saker som kunde såra o träffad mitt i prick. Men vem letar inte efter elak pricksäkra saker o kasta över personen man bråkar med just i den stunden? Jag brukar iaf oxå göra så. Men dessa tråkiga ord har satt sig, jag mår himla dåligt över dem. Kanske beror detta på att jag delvis håller med, men att innse detta faktum skulle bara göra det ännu jobbigare så vi gräver ner det igen... Egentligen är det inte personerna jag stör mig på, bara på situationerna som dom indirekt skapat som gjort att jag blivit ledsen o irriterad. Kanske detta inlägg är lite virrigt o konstigt och Pelle o ludde, jag tycker om er båda två fastän jag virrar...
Jamen dåså, då var det ur världen för en stund. tack o adjö!

Inga kommentarer: