fredag, juni 22, 2007

Hmm, lägger in en bild på älskade lilla Jamie o ser hur det blir, om det äns blir något :P Det märker vi, annars blir det ett nytt försök!

Inga förändringa ännu på Enar, men det är tydligen inte mycket med honom :(
Fick reda på idag att mamma måste operera knät, lita lagom skoj för henne.

Ibland blir jag lite matt på Pelle, önskar ju så att han var lite mer hjälpsam o förstående. Javisst jag borde kanske inte gnälla, har det nog bättre än många andra, men ibland känns det som att bara för att jag är mammaledig så ska jag sköta allt här hemma. Han lovar o hjälpa till men sen tar det ändå ett par dagar utan att det händer nåt, o för o slippa tjata slutar det ofta med att jag gör det. Nej jag borde verkligen inte gnälla, han hjälper mig med Jamie varannan morgon så jag får sova o han dammsuger allt som oftast. Jag älskar min Pelle, men ibalnd önskar jag att han ville greja lika mkt hemma som jag. Jag älskar ju o pilla, men det är tråkigt o göra inför blinda ögon.

Idag har vi varit på Bvc med Jamie, han är numer 65,5 cm lång o väger 6955g. jag gissade innan på 65cm o 7000g, ganska nära va? ;) Sen fick han vaccinationsspruta nr 2, inga problem, tror bvc sköterskan blev rätt förvånad då Jamie skrattade då hon stack sprutan i han! Han brås då inte på mamma vad det gäller sprutor :D

Inga kommentarer: