måndag, februari 12, 2007

Det kom som en chock idag, dom stänger Pelles kontor i Belgien så Pelle blir av med sitt jobb :/ Det blir ingen flytt för mig, förhoppningsvis betalar Unibet flytten hem för oss. Annars blir det dyrt... suck. Jag är tacksam för att jag aldrig hann flytta ner med jamie o djuren samtidigt som det är tråkigt att ha missat erfarenheten o bo utomlands. Det känns helt tomt. Helt plötsligt är jag helt hemlös, dvs om man inte räknar här hos pappa, där jag fö kommer o stanna tills vi har någon plan. Pelle har fått ett par jobberbjudande under de senaste månaderna så får väl se vart han hamnar o så får vi flytta dit. Helst skulle vi vilja hitta en lägenhet ute på Henån eller nåt sånt, men där kryllar det ju kanske inte av jobb... Nåja det löser sig nog, men chockad o förvånad är jag.

Annars är allt okej. Vi mår bra o allt funkar okej med Jamie. Just nu ligger han o gnyr, det har han gjort dem senaste timmarna, suck... Ibland kommmer det ilskna skrik o inget man gör hjälper. Han har ont i sin mage :( Men en sak som är bra är att han är vaken nu för då sover han inatt!

Inga kommentarer: