måndag, november 20, 2006

Ner flyttad till sundet nu, funkar rätt bra än så länge. I torsdags natt kom min älskling hem, då var jag packad o klar, väskorna alltså :) Så vi sov lite och halv ett lämnade vi Ingarö för ett äventyr ner till Stenungsund. Stannade i Gustavsberg för o lämna in böcker o fixa åksjkuetabletter til voffarna. Sen bar det av ner igenom, regn o rusk genom hela landet! När vi kom till Borås så stannade vi för att det var tänkt att vi skulle träffa Katta och Toffa en kortis, men vi var lite tidiga så vi handlade lite hundmat o annat som behövdes. Efter det så ringde vi till Katta men dem var inte hemma så vi satte kurs mot Stenungsund. klockan halv åtta var vi hemma hos pappa där vi skulle lämna av Truls som numera bor där, iofs bara tillsvidare eftersom vi bestämt oss för o ta med henne oxå till Belgien. Sen åkte vi ner till mamma och packade in allt, åt gott o somnade som stockar. Lördagen tillbringade jag med Pelle. Vi gick en tur till torget med hundarna för socialträning, gick jättebra :) Sen åkte vi till Ikea fr o köpa lite bebis grej o titta ut garderober o sånt som ska inköpas till Belgien, finns inget sånt i huset :/ Så nu vet vi vad vi vill ha :) Inte behöver det bli så dyrt heller, fast det är klart, runt 4000kr kommer det kosta o då kommer vi ändå få köpa mer grejer så snart jag flyttat ner, iaf om vi vill ha ett mysigt hem. Men det löser sig nog, pengarna börjar rulla in nu. Kvällen tillbringade vi hos pappa som gjorde mig ganska besviken men ska inte gå in på varför här eftersom då blir jag aldrig klar... Men annars vart väl kvällen okej med Pizza, TV och promenad. Imorse åkte Pelle hem igen och då upptäckte vi även att Nalle hade en grov hälta, kunde knappt stödja på sitt vänstra bakben :( Vi hade sett hälta redan igår men den var så minimal o hade gått över så snabbt att vi inte trodde det var något... Men efter att Nalle kommit igång så blev benet bättre emn fortfarande hälta. Tror han har sträckt en muskel så nu blir det vila av för honom ett tag framöver. Inge kul o skada sig när man fyller år. Idag fyllde nämligen även Nalle 2år, stor pojke nu ju! Sen hände en annan skohj sak idag, Andrea fick en liten pojke som dom tror ska heta Max. Hon vart 8 dagar för tidig o förlossningen gick på bara 40min, lyckost! Nu längtar jag verkligen mer än någonsin efter lill* Jamie! mamma tror att det blir en pojke, själv gissar jag flicka men har helt äröligt ingen aning :) Ne tror jag ska sova nu. natti!

(samma som lunar)

Inga kommentarer: