tisdag, oktober 31, 2006

Ah har länge funderat på om jag är såpass gravid att det syns, jag menar alla runt omkring som jag pratar med vet om det, o dom flesta undviker bebissnacket överhuvudtaget eller så tjatas det hål i huvudet på mig...
Men igår då jag fick hjälp av pelles farbror Anders med min moppe så kom en gubbe o hälsade på Anders, han skulle hämta nåt eller nåt sånt, iaf... Han var en riktig pratare, verkade lite tokig i huvudet om jag ska vara ärlig men iaf, tillbaka till historian. Jag stod där med min vinterjacka på mig, fickorna fulla av skit men ändå så säger han "jag ser att det väntas tillökning". Jag menar, det syns ju tydlig om jag inte har tjocka kläder på mig o så men nu när det till och med är uppenbart är människor när jag har tjock jacka på mig, ah det bara känns så skönt. Nu behöver det inte kännas som om folk bara tror att jag är tjock :P Önskar min kamera inte hade flippat ur så jag kunde ta lite bilder, på magen o mig. Vill ju även ha en fungerande kamera i belgien. Ska se om det funkar o byta minneskort. Åh bara 2 dygn kvar tills jag ligger i Pelles armar, LÄNGTAR! Saknar min älskling så mycket!
Nej nu ska jag springa o hämta min blöta tvätt, over and out.

Inga kommentarer: