måndag, oktober 30, 2006

Det är så underligt, livet tar det mest konstiga vändningar.
I helgen har mina katter officellt bytt bostad, utan matte :/ Men vad det verkar som har dom anpassat sig väl, även fast Hong verkar lite paranoid o hönsmammig :P Själv har jag vant mig vid att det bara kommer en katt när man öppnar dörrn eller när man lägger upp mat, en mycket konstig känsla... Saknar mina små, men det är ju betydligt mer plats i sängen nu för tiden! Vet inte om jag klarar att ge bort Truls nu, kan inte anpassa mig till att inte ha någon katt, det blir ju bara fööör tomt. Kanske hon skulle klara en flytt till Belgien? neee får inte tänka sånt nu!

Annars börjar jag känna mig som en mjölkkossa, jättefint med blöta ringar runt bröstvårtorna på bh:n o t-shirtar :P Men det tillhör ju!

Inga kommentarer: