tisdag, oktober 24, 2006

Det är helt otroligt vad mycket det kan hända på några månader. Idag är det måndag och Pelle har påbörjat sitt jobb nere i Belgien. Själv har jag tagit över företaget o sitter uppe hela nätterna o jobbar. Snart flyttar jag ner till min mamma o hennes sambo tillsammas med mina två hundar och en av katterna. Dem andra två katterna ska vi "ge bort" till en kompis, vi ska ifall det funkar att dom bor hos honom iaf. Tror att katterna får det bättre i Sverige än i Belgien. Snart ska ju även jag o hundarna flytta ner till Belgien, o lilla Jamie förstås, ska bara föda först!Tänka sig, i Juni förberedde jag o Pelle oss som bäst för o flytta hit, till Ingarö o vårt drömhus! Vi var här ute på lite minisemester, myste i solen o så. Vi funderade över varför min mens var så sen, igen... Bestämde oss att det var dags göra ett graviditetstest igen... Med höga förhoppningar men inga förväntningar kissade jag på pinnen, omg, det visade posetivt! Vi fick reda på att vi skulle få en liten bebis i februari.Juli kom o vi flyttade hit upp, yes äntligen! Det blev augusti o Pelle sökte ett jobb i Belgien på skoj. Hoppsan det blev September o Pelle blev kallad på intevju till jobbet, asch då det får han aldrig! Men tänka sig, samma dag som sista lådan var uppackad fick jag reda på att jovisst, vi ska flytta till Belgien... Så här är vi nu i slutet av Oktober o min älskade pojkvän jobbar i Belgien 150mil ifrån mig o alla djuren :/Jag saknar min Pelle så fruktansvärt mycket men jag vet att han är lycklig över sitt nya jobb så jag är glad för hans skull. Min mage är numer stooor o lilla Jamie därinne kommer om ca 3½ månad! 4e februari är h*n beräknad till.

1 kommentar:

Maribel sa...

Vad häftigt att läsa ett blogginlägg för 10 år sedan, inser du att din blogg fyller 10 år om bara en månad? Imponerande, det måste ju firas :)