fredag, november 09, 2007

Länge sen men nu är jag tillbaka :-)

Idag har jag varit på sjukhuset och kollat mitt hjärta (är född med hjärtfel). Fick mig ett rejält träningspass då jag fick cykla på deras fördömda cykel för att dem skulle kunna kolla hur bra min kondis var + hur hjärtat reagerade på ansträngning. cyklade 170 watt vilket tydligen är bättre än jag gjorde sist plus att det är bättre än de flesta kvinnor i min ålder. Gud så dåligt tränade alla kvinnor måste vara! Fick också veta att jag är för frisk för operationen dem trodde att jag kanske skulle behöva genomföra, vilket är väldigt positiva nyheter, så idag är jag nöjd :-)

Annars idag har vi varit på IKEA, blev mest julklappar faktiskt, otippat att handla det på IKEA men ja... sen blev det lite småpill, mest till jamie.
Sen åkte vi via stenungsund o passade på att fira farsdag lite snabbt med både Lasse och pappa. Så nu behöver vi bara ringa dem på söndag :D O Johan ahr vi skickat en farsdags present till på posten.

Återkommer en annan dag, nu är det tv!

Inga kommentarer: