tisdag, november 20, 2007

Jahapp, jag är tillbaka, lite iaf.
Hela sista tiden har varit lite konstig. Pappa låg på sjukhus, mamma o Lasse gifte sig i Thailand, det har varit snö, vi har varit på fest och jaaa... bara en liten röra. Mitt i alltihopa har vi bjudit in folk till en nyårsfest, där dem flesta som inte bor inom 10mils radie verkar ha tackat nej :( Det är synd att det blir så varje gång. Well de flesta av mina närmsta vänner kommer iaf. Andra vänner känner jag mig lite sviken utav, vill så gärna visa uppp vårat fina hem för alla våra vänner men inte många har lust/råd/kan komma hit, vad än nu anledningen är. Trött på att vissa inte hör av, inte tar några egna initsiativ. Tack o lov för mina käraste vänner Marri, Carro, Tina, Max, Rosa... o så Sandra ofc :) Dem jag snacka mest med. Becka skulle komma o hälsa på men backade ur samma dag, jag försökte bestämma ny dag men hon svarade aldrig på mitt sms, lite besivkelse, speciellt nu när hon bor så nära.
Well här sitter jag iaf nu, har skurat köksgolvet, vart stora lerfläckar på golvet efter smutsiga hundar. Hade sovmorgon idag, tack o lov, så har lekt med jamie från kl 12-16, den lille mannen kräver uppmärksamhet hela tiden.
Sen är jag lite down nu, laddade hem andra säsongen utav prison break som jag tittat på dem senaste 3-4 dagarna, det är så intensivt o man lever sig in så i serien så att du när jag sitter här o väntar på att nerladdningen av 1 avsnittet i 3e säsongen ska bli färdig så kryper det i kroppen. Går lite i en typ dimma, sitter o funderar på hur det ska gå osv. Han som spelar Michael i serien har så vackra ögon att ajg smälter, man blir ju nästa kär på fläcken :P Jag ahr en tendens att bli förälskad i snygga rollkaraktärer :D inte på allvar kanske men, tja, han är en sån fin kille i serien o ajg är uttråkad... haha jag har sagt för mycket :D Nää Älskar min Pelle, men vackra ögon kan jag inte motstå! Se men inte röra. man är ju inte blind för att man har kille. Well, det där jävla avsnittet har hållt på o tankat i 2 dygn nu men ändå så har den bara kommit till 26%, alla andra avsnitt som kommit ut i 3e säsongen är nere sedan länge så blir bara frustrerad! Grr, MÅSTE ju få se hur det går! Så har nån det avsnittet o vill skicka på MSN, snälla säg till!
Nä nu ska jag packa våra badkläder inför babysimmet, annars kommer Pelle komma dit o undra varför han itne har några badbyxer med sig :))
O vill nån ge mig en julklapp så vill jag gärna ha en solsemester, en 40-50tums tv och en digital system kamera,. Det är bara o hosta upp lite pengar!!!

Inga kommentarer: