tisdag, maj 29, 2007

Då var det dax igen, en ny vecka är här o en annan avklarad.
Förra veckan vart vi ju i sthlm, jag fick tvättat all vår tvätt (8 maskiner!) o träffat pelles familj. Nalle bodde hemma hos pappa så jag hade bara lilla Gizmo. Han var glad o nöjd då det var fint väder o jag kunde ha honom i trägården :-) Jamie var tjurig hela veckan :/
Torsdag lunch åkte vi ner mot ulricehamn till Andrea, Fredrik o Max. Andrea, jag, Jamie o Max åkte till Borås o klassåterträff med komvuxklassen. Kan inte påstå att jag hade särskilt skoj, det var typ fler lärare än gammla elever som kom dit... mest massa tantkackel!
Fredagen åkte vi till Borås för o träffa Katta o Toffa o alla pojkarna (inte Kevin), tvillingarna fyllde 3år. Det är otroligt hur fort dem där småkillarna kan förstöra en leksaksbil :P vi fikade med dem o sen gick lite i affärer. Sen bar det av mot Stenungsund och BVC, kan glatt meddela att Jamie numer väger 6420g o är 61cm lång, han är tidigt socialt utvecklad o väldigt stadig för sin ålder :D
Sen vart vi hund o kattvakt hos pappa i helgen. Blev endel bråkande o så, suck...
Söndag åkte jag, Jamie o Giz med Mamma o Lasse till mormor för o fira morsdag. Själv blev jag inte alss uppvaktad på min första morsdag :( *besviken* Pelle åkte till sthlm på söndagen o jag blev kvar i stenungsund, lättar med hundar o barn.
Imorse kom Gabbe hit han oxå, väldigt trevligt :) O nu sitter jag här o väntar på att Tina ska komma hit o leka lite :D

Inga kommentarer: