torsdag, maj 03, 2007

Tänk att jag fortfarande känner skuldkänslor och obehag från min pappas skilsmässa, vilket i sig är idiotiskt då jag inte gjort min pappas ex fru något på flera år (dem skilde sig dec -06). Visst vi bråkade mycket från det att jag var 16-18år, men sedan dess har jag inte varit annat än trevlig mot henne o de hennes... Jag vet dock att hon hatar mig, nån sjuk avundsjuk hon alltid hade gentemot mig. Jag mår dåligt bara över o tänka på att det finns människor som verkligen hatar mig, huga!
Börjar få riktigt fint här nu, bara 6-7 lådor kvar o packa upp, o allt kan jag inte ta hand om då vi inte fått hem vitrinskåpet ännu. Pelle är i sthlm o jobbar häcken av sig, o jag är hemma o tar hand om Jamie o Giz. Nalle fick åka med Pelle då jag har lite svårt för o gå ut med 2 hundar o barnvagn. Ganska skönt o vara ensam igen, fast det hade varit ännu skönare om jag fick lite mer ensamtid från Jamie :)
Dax o greja lite igen!

Inga kommentarer: