fredag, februari 03, 2017

Magnetröntgen

Hej på er! Idag har jag gjort en MRI, alltså magnetröntgen. Fick instruktioner i kallelsen att jag inte fick dricka nåt med koffein i 24h innan så igår hade jag migrän. Det visade sig att kallelsen  var fel,  hade inte behövt lida igår och jag slapp nålar och allt idag! Dem hade dessutom speciella glasögon så jag kunde se ut ur röret, så man slapp stirra rakt in i röret som är en dm från ansiktet. Så på det hela blev upplevelsen bättre än jag väntat mig.
Fick iaf en ledig dag från jobbet,  fick fixat lite här hemma.  Och efter skolan var vi in till centrum,  fixade ny kontroll till ps3,  ny sladd till barnens dator och så köpte Alex två spel för julklappspengar.

I övrigt har min solovecka gått bra, hade playdate i tisdags och migrän igår...

Puss på er!

Inga kommentarer: