måndag, augusti 22, 2016

Back on the west coast

Mm nu var det en stund sen men det har hänt lite av varje, både tråkigheter och roliga grejer!

Vi kom till västkusten och Skåpesund i Onsdags och eftersom Lasse låg på sjukhuset så gasade vi på och skippade alla mellanlandningar vi hade tänkt ta på vägen. Det var rätt kritiskt med Lasse då men idag mår han bättre och får faktiskt komma hem från sjukhuset idag!
Så vi spenderade torsdagen och fredagen hos mamma på Skåpesund, hälsade på på sjukhuset och hälsade på hos mormor.
Sen i lördags så fyllde jag år och hade ett kalas hemma hos pappa med lite vänner. Det blev en superbra födelsedag med många fina presenter som tex biljetter till Nickelback konsert, hudprodukter och böcker!
Igår söndag så hade vi en lugn dag hos pappa, brorsan med familj sov över så vi hängde med dem och när dem hade åkt så gick Pelle och jag igenom vår grejer i lådorna som står i pappas förråd. Vi hittade lite smått och gott som ska med till England, en del som vi skänker/slänger och resten får stå kvar hos pappa.
Idag så har jag varit på torget, först med pappa då han lät mig välja lite kläder som födelsedagspresent och sedan träffade jag och Mollie Pernilla och hennes barn. Det var trevligt som alltid!
Imorgon har vi dejt med Anna o co, Onsdag drar vi till Liseberg, Torsdag spenderar vi på Skåpesund och sen på Fredag så drar vi till brorsan i Halmstad innan hemfärden påbörjas på Söndagmorgon.

Lite kass på o ta kort har jag varit bitvis men här kommer några iaf.






Inga kommentarer: