onsdag, juli 08, 2015

Shopping!

Idag har vi varit på Torp köpcentrum och shoppat, och eftersom jag har världens bästa mormor som gärna ger kuvert med pengar vid födelsedagar så hade vi alla några sedlar att bränna. Barnen kastade sig snabbt in i leksaksaffären och sedan var deras pengar slut :) Men dem blev nöjda och glada, Alex köpte sig Lego, Mollie Doc McStuffins leksaker och Jamie Minecraft prylar och nu sitter dem i varsitt rum och pysslar med sina nya saker. Själv tog jag mamma under armen medan Lasse tog barnen till lekplatsen och så letade vi klänningar. Jag provade massor av kläder och velade lite fram och tillbaka men i slutändan kom jag hem med två klänningar, 2 BHar, 5 par trosor och lite egenvårdsprodukter och faktiskt två böcker :) Dessutom fick Jamie nya kalsonger och Alex nya stövlar, så det blev en riktig shoppingdag! Vi hade en väldigt bra dag allihop och både Mollan och Alex somnade på vägen hem i bilen.


En av mina nya klänningar

Jamie på torp köpcentrum

Egenvårdsprodukter, nagellack 10kr styck, färg till slingor 30kr och sedan blev de deo, ansiktsmask och torrshampo till ordinarie pris.

Inga kommentarer: