torsdag, januari 24, 2008

Jamie blir ett år!

Jag är tillbaka ;)
Jag vet inte när jag skrev sist, men nu börjar det närma sig Jamies första födelsedag så jag tänkte skriva några rader.
Jag ser fram emot hans födelsedag och hans kalas så mycket! Pelle tycker att jag är lite larvig tror jag men jag är som ett barn, det känns som att det är jag som fyller år! Jag vill att allt ska bli perfekt, fin tårta (som vi beställt från en tårtbagare), ballonger, presenter, girlanger och god stämning! Pelles föräldrar kommer ner till helgen för o fira hans födelsedag, min familj kommer hit på söndag på kalaset, vi har bjudit några vänner och det ska bara bli så skoj! Jag vill bara köpa massa presenter och skämma bort honom rejält, det är ju hans födelsedag o annars är Pelle alltid så snål. Men Pelle tycker att han fick så mycket till jul att han inte behöver så mycket nu... vi köpte 3 uppsättningar kläder på rean för 200kr o sen en leksak, thats it... Jag som vill köpa massa!! Men visst han har mycket leksaker och behöver kanske inte mer. men jag vill inte han ska bli ett sånt barn, bara för han fyller år nära jul så ska han få mindre för det... sånt är så orättvist! Men men... Min revanch är iaf att jag och Tina ska göra om klädkammaren till Jamies rum nästa helg. Klädkammaren är inte jätteliten, blir ett ganska lagomt rum för en ettåring bara så ni inte tror vi klämmer in honom i en skrubb :-) Men iaf, han får ju rummet i födelsedagspresent i stort sett.
Förra veckan vet jag inte riktigt vad som hände.. haha tänkte jag skulle skriva några rader om det men minns inte :-D Minns att vi planerade en resa, till Kreta i Maj, ska bli så himla skönt o få komma hemifrån o till värmen! Kul o få se Jamie plaska i barnpoolen, gå i små turist butiker osv.. ååh vad jag längtar! Önskar vi kunde åka snart... men behöver vänta lite så vi blir av med Gizmo och hinner få in lite mer stålar :-)
Nu ska jag lägga mig o läsa, natti!

Inga kommentarer: