tisdag, april 24, 2007

Haha fick uppmaning o skriva mera dagbok så här är jag :DHar hänt lite sen sist, umgicks med Marri nästan hela förra veckan. Simmade på tisdan, var i kungälv o på torget på onsdan, simmade igen på torsdan. Fredagen var vi på Ullared, då var även Carro o Jamie med, hittade massa bra o ha :) Lördagen var vi på fest hos marri, fick träffat lite fler kompisar där, mycket trevligt :D Fast jag känner mig ändå lite utanför, känner mig på sätt o vis för gammal bara för att jag har barn. Det är larvigt för jag vet att mina kompisar tycker det är okej att jag har barn, dem tycker det är skoj. men jag är väl lite larvig då.
Söndagen tillbringade jag faktiskt utan Marri! Jag, mamma o Jamie åkte ut till henån för å hälsa på mormor o Enar. Så vi hämtade upp mormor o åkte till korttidsboedet där enar bor. Efter ett par timmar begav vi oss hem till mormor där hon bjöd på pizza o daimtårta :D
På fredag o lördag går flyttlasset, jag får som jag vill! Nästan iaf... Pappa o mamma kommer hjälpa oss, men pelles familj hinner inte ner iaf. mamma kommer bara köra o sen kommer hon passa Jamie. Pappa har lånat bil åt oss o sen kör han gärna, han vill väl bli av med oss :P

Ne nu ska jag iväg o simma med Marri o Rosa. Gud vad jag kommer sakna det när vi har flyttat!

4 kommentarer:

bluerain sa...

Låter som du har fullt upp! Tack så jättemycket för länken till bilderna på Jamie! Vad söt han var!! Jag har ett msn-konto, men använder det tyvärr bara en gång om året eller så... Annars sitter jag på ICQ. Skicka ett mail till [nightbluerain at gmail.com] så kan jag skicka mina uppgifter till dig sen i alla fall!

Anonym sa...

I have attempted towards the previous 35 years to remove and Retain OFF my
abdomen unwanted body fat. I have attempted all the things from diet regime program tablets, personalized trainers, just about every foods program ever proposed, I presently pay out out on two gymnasium memberships, at any given time,
and also have not had the time for you to use the advantages
of both among them in above a 12 months. I have to state that only matter
that aided me snooki weight lost hoping the
setting, ease additionally the availability while in the amenities
having opened from 5:00a.m correct up until eventually ten:00pm would encourage me to stay on
course, attend a good deal of the cardio courses,
aquatics lessons, step courses etc…

Feel free to visit my web blog :: weight management programs that work[

Anonym sa...

A can also be arranged nearby the dining table in order to provide more comfort to the wedding couple.
There is also a Better Homes and Gardens brand at Walmart,
which features wonderful Fall colors that would make a perfect backdrop for your
leaf designs. But you ought to be prepared with such table in case,
there's a few out-of-town guests, who have come to attend your wedding reception.

My webpage: wooden study table design (www.tabledecorationideas.org)

Anonym sa...

Be positive to get imaginative with this one particular -
there is practically nothing far more fun than enjoying with jellybeans.
However, the idea from the groom is also very important as it helps in creating something that both parties prefer.
Make sure they are so tall that they obstruct the view of the
stage, or look shabby compared to the rest of the decoration.


Also visit my web-site - country vintage wedding ideas