torsdag, december 14, 2006

Flyttade upp till min pappa idag o han ligger i skilsmässa, så tanten skulle flytta ut idag.Undertiden hon bar grejer lät hon dörren stå öppen så utan att hon eller vi märkte det så stack pappas hund Wille o nmin Gizmo ut...När hon äntligen åkte efter o ha bråkat med pappa så märker vi att dem är bortaHon kommer tillbaka o säger att det är en hund på vägen o jag är förstås livrädd eftersom Gizmo är lös mitt i samhället...Så jag blir arg o säger till henne att det är ju hennes fel som lät dörren stod öppen, hon borde ha tänkt längre med 3 hundar i huset Då börjar hon skälla på mig o säga att det var mitt fel som inte hade koll på mina hundar, öhm... Så vi börjar bråka o kommer in på gammal skit. Jag säger till henne att jag inte bryr mig om henne just nu jag vill ju bara hitta Gizmo!! Men hon förföljer mig o snackar skit hela vägen o jag kan fan inte hålla tyst.Så vi skriker o gapar på varandra medan pappa vandrar iväg o letar efter hundarnaJag går hem för o se ifall dem återvänt hem o kärringen kör efter mig hem i bilen o fortsätter o skälla. När jag kommer hem ser jag Wille komma springa mot mig så jag tar in honom men ingen Gizmo i siktet...Jag ringer min mamma som beger sig ut o leta. kärringen ger sig äntligen iväg! hjälper inte ens till o leta... Pappa kommer hem o hämtar bilen o kör iväg för o leta. Jag sitter hemma o gråter (endel hormoner i kroppen som gravid, uj uj..)Efter ett tag börjar ena katten gnälla så jag går för o släppa ut honom, ropar lite på Gizmo men inget så väner mig om för o gå in då jag hör katten sticka i full karriär o efter katten kommer Gizmo! Jag blev så lättad, fick in Gizmo o ringde både mamma o pappa så dem kunde sluta leta.När pappa kommer hem så ringer kärringen till honom o tjatar om vilken hemsk dotter pappa har o undrar om han tillåter mig o behandla henne sådär... flertalet gånger lägger han på i örat på henne men hon bara ringer upp o fortsätter skälla om mig... Blir så jävla trött på vuxna människor som inte kan uppföra sig, visst jag vart inte snäll mot henne idag men jag var jätteorolig för Gizmo o hon bara skällde... Vilken jävla dag!

Innan idag så var jag på tillväxtultraljud o min lill* bebbe väger 1760g, ingen tjockis precis, 14% under det önskade men ändå ingen farlig avvikelse. H*n såg ut o må bra men Läkaren som gjorde UL var dock lite småstressad eller nåt så när jag sa att jag inte kunde se vilken del av bebben vi egentligen kollade på så sa han "men bry dig inte om det då", öhm... Jo klart man vill bry sig då det är ens eget barn, så vart lite småirriterad på honom!

Inga kommentarer: