lördag, september 08, 2007

Oj tiden rinner iväg.
Har hunnit med ett besök i sthlm. Jamie blev stormförskyld så han var mest besvärlig, det var så synd om stackarn. han har sovit halvsittandes i vagnen för att annars har han inte kunnat andas. Sen har även jag åkt på förskylningen, inte med snor o hosta utan i form av halsont o trötthet, men nu mår jag bra igen. Uppe i sthlm hann vi hälsa på pelles mormor o morfar, hans mysiga farmor o så hann vi med en dag ute på ingarö med skogspromenad o lite grejande. Vi skulle oxå gå på nån flytande båtmässa med pelles bröder men när vi kom dit så kostade det 140kr/person o det tyckte inte vi att det var värt så det blev bara en promenad på djurgårn, vilket iofs inte var så illa eftersom det var så fint väder. Sen så fick jag i födelsedagspresent barn o hundvakt så vi kunde gå på middag o bio. men iom att jamie var hyfsat sjuk så kändes det inte bra o vara borta från honom för längee så det blev bara bio, vi tog bilen till heron city och såg harry potter filmen. Filmen var helt okej, även fast boken är betydligt bättre, men så är det väl alltid.

Nu är vi hemma igen,veckan har bara rusat fram, det är redan lördag... En lördag som hade kunnat bli mysig med promenad på stångehuvud, handla lite, laga lite god mat o mysa i soffan ikväll. Men istället så sitter Pelle framför tv:n o ser på finkampen medan det vackra vädret slösas bort. Jag känner mig lite låg, ville ha en mysig familjedag men detta är ju som en vardag.
Jag har iaf tagit mig en sväng med vovvarna idag o nu har jag och Jamie varit på lekplatsen o gungat, jätteskoj :-)

Inga kommentarer: