tisdag, oktober 14, 2014

Överskottsenergi

Idag vaknade Mollie med feber, ingen hög feber men hon är trött och medtagen. Jag tror hon hade detta redan igår då jag tyckte hon kändes varm och då hon pratat och yrat en del i sömnen inatt. Men pojkarna var friska imorse, om än inte pigga då sovrutinerna liksom hamnat på ända då vi inte haft några tider o passa på morgonen sen i onsdags iom magsjukan. Jag var inte heller pigg då jag inte kunde somna igår och jag har väl egentligen inte vaknat riktigt än... 

Jag och småtjejerna fick ta oss ut på en promenad trots feber då Lucy var lite småknäpp av överskottsenergi och hjärngympa funkade inte då hon inte kunde koncentrera sig. Hade tänkt mig en riktigt promenad men Lucy gillar inte vagnen och Mollie hängde ut över kanten på vagnen för att se Lucy hela tiden så vagnen blev obalanserad och svår o köra med en hand så blev en kort promenad och sen stannade vi på den övergivna tennisbanan och lekte ist. Till och med Mollie gick igång och lekte en stund och Lucy fick sprungit av sig ordentligt :) Och jag kunde roa mig lite med kameran!
Väl hemma igen fick dock båda badas av då tennisbanan hade förvandlats till en sjö så dem var varken torra eller rena :)











Inga kommentarer: